Våre behandlinger

Veien til et liv med mindre smerter og mer bevegelse.

Fysioterapi

I vårt første måte med deg vil vi ha en god samtale med deg for å forstå hva som er dine problemer og behov. Vi vil ta en grundig undersøkelse av deg slik at vi kan gi deg en effektiv behandling. Fysioterapi består av veldig mange behandlingsteknikker. Vi vil i samarbeid med deg finne den teknikken som passer deg best. Vi benytter trening, veildening, RedCord, mobilisering, massasje, tøyinger og nåler.

RedCord Neurac

Vi benytter Redcord både som vanlige slynger og neurac metode i våre behahandlinger. Neurac er en behandlingsmetoden har som mål å optimalisere nevromuskulær kontroll og smertelindring. Behandlingsløsningen er basert på dokumenterte testprotokoller. Neurac fokuserer på årsaken til problemene, ikke bare symptomene. Gro er utdannet CNP - Certified Neurac Practitioner.

MediYoga

MediYoga er yoga som er forsket på ved ulike helseinstuttisjoner bla Karolinske instiutt. Det er dokumentert effekt av MediYoga. MediYoga er yoga med mye fokus på pust og rolige bevegelser.

Gro holder MediYoga kurs hver tirsdag kl 16.00-17.30. Send henne en mail på fysiogro@gmail.com om du ønsker å delta på kurs eller mer informajson om kurset.

Bekkenbunn

Sliter du med lekkasjer ved trening? Nysing? Eller har du smerter i bekkenbunn eller nedpressfølelse? Du er ikke alene. Heldigvis går det an å få hjelp med dette. I behandling av bekkenbunnen vil vi hjelpe deg å få mer kontakt med bekkenbunnen og veilede deg med tiltak. Av og til trenger vi hjelpemidler til dette og det kan vi bestille gjennom hjelpemiddelsentralen.

SuperSole

SuperSole er såler som både gir god støtte og en dynamisk fotavvikling. Vi tilpasser sålene til din fot.

Ring oss på 23 37 99 00

Vår hyggelige resepsjonist hjelper deg med time man-onsdag 08.30-12.00. Eller send oss en mail på brynseng1@gmail.com